سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ اعضای گروه شرکت های نرگس
یکی از بینندگان «تابناک» در پیامی نوشته است: در خبرها خواندم محیط زیست استان آذربایجان شرقی برای ایجاد توازن در منطقه، چند قلاده گرگ از اوکراین خریده که خرگوش‌های منطقه را بخورند تا ازدیاد خرگوش‌ها به محصولات کشاورزی صدمه نزند!

ولی یا خرگوش‌های ما خیلی زبل بودن و یا ذائقه این گرگ‌ها گوشت انسان را بیشتر پسندیده که تا کنون چند نفر از سکنه شهر سراب و پیرامون آن، طعمه این گرگ‌ها شده‌اند و هیچ کس آخ نگفته است و تنها سازمان محیط زیست، محکوم به پرداخت دیه به مصدومان شده!

در این باره گفته می‌شود که مردم سراب، شب‌ها از رفت و آمد در شهر خودداری می‌کنند چون بیشتر این تلفات در شهر رخ داده و سازمان محیط زیست هم به خاطر اینکه هم از دیه دادن خلاص شود و هم زود سفره این خرابکاری را جمع کند، برای شکار گرگ جایزه گذاشته است؛ سه میلیون تومان برای گرگ مرده و شش میلیون تومن برای زنده آن!

حال این که با وجود این همه گرگ همه چیز خوار! در مملکت، چرا باز گرگ خارجی خریداری شده و اینکه برای هر قلاده گرگ چه مبلغی پرداخت شده، معلوم نیست، اما روشن است که مبلغ خرید باید بالا باشد! اول می‌روند خدا تومان پول می‌دهند، گرگ می‌خرند تا خرگوش‌ها را نابود کنند، بعد گرگ‌ها به جای خرگوش، آدم‌ها را می‌خورند؛ باز خدا تومان پول دیه آدم‌ها را می‌دهند و بعدش تازه میلیون‌ها تومان باید هزینه شود تا این گرگ‌ها را بکشند تا دیگر آدم‌ها را از بین نبرند.

حال این پرسش مطرح است که مدیر محترم، بهتر نبود همان اول به جای این‌که از اوکراین گرگ بخری، برای هر خرگوش مرده ده هزار تومن جایزه می‌گذاشتی تا مردم ده تا ده تا خرگوش بگیرن بیاورند و وقتی توازن برقرار شد، جوایز را لغو می‌کردی؟ چرا با این تصمیمات با مال و جان مردم بازی می‌کنید؟ آقای مدیر کل محیط زیست، یا اون کسی که چنین تصمیمی گرفته، خوبه یکی از همین گرگ‌ها خودتان را بخورد؟
 
                                                                     صالح خصال

نوشته شده توسط : گروه نرگس

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اسکناس . . .
می طلبم . . .
تفاوت در عمل ، سازگاری در رفتار . . .
خدایا
مضرات بنزن
مدیریت بر قلبها
جشنواره گل در هلند (از آینده)
گرگهایی که قرار بود خرگوشها را بخورند (به نقل از تابناک)
زیباترین غارهای جهان
نازنین
دنیای شگفت انگیز زیر آب
لطفا جدی بگیرید
امید
برخواستن پیش از خلقت ( ازhttp://morovat85.blogfa.com/)
بلندترین مجسمههای دنیا (از آینده)
[همه عناوین(65)]