سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ اعضای گروه شرکت های نرگس
گزارش جالب مصور:
از انرژی‌درمانی تا معجزه شفا!
سری در حال لمس کردن صخره ای در شهر لاک که گفته می شود بیماریها را شفا می دهد. قدرت این صخره مرتبط با یک قدیس مسیحی به نام شنا اندو است که در جریان سفری زیارتی به بیت المقدس از این شهر گذشته و معجزاتی از او دیده شده است.همواره تاثیر امور غیرمادی و غیرپزشکی در شفا و سلامتی بشر و رها کردن او از بیماری، از موضوعات جذاب بوده که ذهن بسیاری از مردم دنیا از دیندار و لامذهب به خود مشغول کرده است.به گزارش خبرنگار آینده، مسلمانان و شیعیان ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ابزارهای بشری و طب و پزشکی، تاثیر دعا و توسل به اولیای الهی را نیز باور دارند. البته در سالهای اخیر مباحثی چون انرژی‌درمانی نیز نطرح شده که هوادارانی نیز یافته است.
«تایم» در گزارشی مصور به ارائه رابطه خلاصی از بیماری با روشهای غیرپزشکی در نقاط مختلف جهان پرداخته که بدون دخل و تصرف از نظر بینندگان می‌گذرد:
 
نیجریه
در یک کنیسه متعلق به همه ملتها در لاگوس پاستور تی بی جوشووا در حال پاک کردن زنی از گناهانش است. این کار بخشی از تلاشهای وی برای درمان او از یک بیماری پوستی است. مردم از همه نقاط آفریقا برای درمان بیماریها و مشکلاتی مانند ایدز، سرطان و ناباروری به این کلیسا می آیند.

اکوادور
یک یاچاک یا کاهن و جادوگر محلی در حال انجام مراسم آب بر روی فردی در نزدیکی چشمه کوتاکاچی در جریان مراسمی بومی. مردم این منطقه اعتقاد دارند این آب انرژیهای بد را از آنها دور کرده و روح آنها را جلا می دهد. زمانی که این مراسم قبل از یک عید انجام شود، افراد انرژی لازم برای رقص به مدت چند روز را دریافت می کنند.

اندونزی
هندوهای جزیره بالی اندونزی در ساحل پتی تنگت این جزیره در نهایت رسیدن به خلسه. این مراسم جزیی از مراسم بزرگ ملاستی است که با تصفیه روحی فرد و حتی جامعه را نیز برای سال نو آماده می کند. این مقدسترین مراسم در جزیره بالی، جایی است که هندوها به خاطر تمرینات روحی پرمشقت خود معروف هستند.

ونزوئلا
در این مراسم شمع که به "ولاسیون" معروف است بیمار بر روی نقاشیهای سمبلیکی که با پودر سیلیکات منیزیم روی زمین کشیده شده است می خوابد و شمع و میوه های متعددی دور آن چیده می شود و برای دریافت انرژی با گلبرگ گلها شسته می شود.

مکزیک
سالی دو بار یک مرد معتقد به اسپینازو، دهکده ای کوچک در شمال شرق مکزیک می آید که محل تولد ال نینو فیدنسیو یکی از مشهورترین درمانگران این کشور است. اگرچه وی در دهه 40 قرن گذشته در گذشته است، اما معتقدان به وی بر این باورند که برخی کشیشهای خاص که به نام "ماتریاس" معروف هستند می توانند نیروی درمانی وی را به آنها منتقل کنند. در روزهای تولد و مرگ وی هزاران نفر به این دهکده آمده و با غوطه خوردن در گل و لای های منطقه به دنبال شفا یافتن هستند.

نیومکزیکو آمریکا؛ لورده فرانسه
گفته می شود خاک و گلهای منطقه سانتاریو د چیامو در سمت چپ تصویر در شمال سانتا فه دارای نیروی شفا دهنده است که بی شباهت به آب چشمه ای که کاتولیکها معتقدند مریم باکره در سال 1858 در نزدیکی آن از دختری روستایی به دنیا آمده نیست.

آلبانی
سری در حال لمس کردن صخره ای در شهر لاک که گفته می شود بیماریها را شفا می دهد. قدرت این صخره مرتبط با یک قدیس مسیحی به نام شنا اندو است که در جریان سفری زیارتی به بیت المقدس از این شهر گذشته و معجزاتی از او دیده شده است.

روسیه
شامانها روحانیونی که گفته می شود دارای قدرتهای ماوراءالطبیعه هستند، در منطقه دورافتاده تووا در سیبری نیز مراسم خاص خود را دارند. گفته می شود این افراد قدرت دیدن دنیای دیگر و ارتباط با ارواح را دارا هستند. در این عکس یک شامان در سمت راست تصویر در حال کار کردن روی یک مشتری در شهر کیزیل است.

اوکراین
سفارت خداوند 12 سال پیش توسط یک روحانی نیجریه ای به نام ساندی عادلاجا به عنوان شعبه ای از پروتستانیم در اوکراین بنا شده است. پیروان این فرقه معتقدند که عده ای از آنها انتخاب شده اند تا روح مقدس را دریافت کنند که به آنها توانایی صحبت با زبان کوچک و شفا دادن با دستهایشان را می دهد. در عکس فوق یکی از این زنها در حال استفاده از این روح برای رسیدن به خلسه و درمان یکی از اعضای بیمار کلیسا است.

سودان
در یک کمپ پناهندگان در چاد پناهندگان سودانی در حال آماده شدن برای نوشیدن میهایا یک نوشیدنی سنتی شفا بخش هستند. ابتدا آیاتی از قرآن با قلم و جوهری مخصوص روی صفحات چوبی نوشته می شود. سپس این الواح با آب شسته شده و مایع مقدس حاصل شده توسط بیماران نوشیده می شود.

کامبوج
راهبه ای در استان قندال کامبوج که یک لاک پشت خوراکی را در دهان یکی از روستاییان می گذارد. در این منطقه اعتقاد بر این است که لمس این حیوان باعث درمان روماتیسم و سایر بیماریهای مزمن می شود.

سنگال
یک مشتری مبتلا به ناباروری که پسر یک مارابوت با نام سیس در شهر شررس در حال ریختن آبی درمانگر روی بدن اوست. مارابوت ها درویشهایی از مسلمانان آفریقا هستند که دارای قدرتهای ماوراء الطبیعه هستند.

هند
در برخی شاخه های اسلام اعتقاد بر این است که آیه های قرآن دارای خواص شفابخش هستند. در سریناگار مرکز تحت کنترل هندیها در کشمیر یک شفادهنده با دعا و خواندن ذکروار آیات قرآنی در حال درمان مردی است که دچار کوری موقت شده است.

نیویورک آمریکا
شرکت کنندگان در سانتریا در نیویورک سیتی جمع شده اند. مخلوطی از فرقه های آفریقایی، بومی آمریکایی و کاتولیک رومی عبادات افراد در مراسم سانتریا را تشکیل می دهند. سانتوس که هدف این عبادات است ترکیبی از خدای آفریقاییها و قدیسان مسیحی است. پیروان این شاخه معتقدند که دعا و درخواست متضرعانه باعث ایجاد خوش شانسی شده و بدبختیها و بیماریها را از بین می برد.

کوبا
یک کشیش سانتریایی در حال آماده کردن یک خروس برای قربانی کردن در مراسمی برای شفا یافتن فیدل کاسترو رهبر بیمار کوبا.
                                                             
                                                    صالح خصال (برگرفته از سایت خبری آینده)www.ayandenews.com  

نوشته شده توسط : گروه نرگس

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اسکناس . . .
می طلبم . . .
تفاوت در عمل ، سازگاری در رفتار . . .
خدایا
مضرات بنزن
مدیریت بر قلبها
جشنواره گل در هلند (از آینده)
گرگهایی که قرار بود خرگوشها را بخورند (به نقل از تابناک)
زیباترین غارهای جهان
نازنین
دنیای شگفت انگیز زیر آب
لطفا جدی بگیرید
امید
برخواستن پیش از خلقت ( ازhttp://morovat85.blogfa.com/)
بلندترین مجسمههای دنیا (از آینده)
[همه عناوین(65)]