سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ اعضای گروه شرکت های نرگس

طلاق بعد از گرفتن پنج هزار تومان مهریه

دوشنبه 87 اسفند 12 ساعت 10:4 صبح
زنی 65 ساله پس از سال ها زندگی با شوهرش با گرفتن نیمی از مهریه 10 هزار تومانی خود از همسرش جدا شد.

به گزارش خبرنگار اعتماد، این زن که رعنا نام دارد صبح روز گذشته همراه شوهرش در برابر قاضی حق شناس- رئیس شعبه 267- قرار گرفت و گفت حاضر است پس از 50 سال زندگی با همسرش حجت در قبال گرفتن پنج هزار تومان از مهریه اش از او جدا شود. رعنا که پنج فرزند و چندین نوه دارد درباره اینکه چرا پس از سال ها زندگی مشترک با حجت می خواهد طلاق بگیرد، گفت؛ ما در یک روستا زندگی می کردیم و حجت همسایه ما بود. چون پدرهایمان باهم دوست بودند در 16 سالگی با اصرار پدرم و با مهریه 10 هزار تومان به عقد حجت درآمدم. چند سال در روستایمان زندگی کردیم و پس از فوت پدر و مادرمان به تهران آمدیم. ما صاحب پنج فرزند شدیم و بچه هایمان بزرگ شدند و یکی یکی به خانه بخت رفتند. حجت اوایل اخلاقی خوبی داشت ولی کم کم رفتارش تغییر کرد. او جلوی عروس ها و دامادها با من رفتار بدی داشت و به من توهین می کرد. یک بار که همه در خانه جمع بودیم او به خاطر یک مساله کوچک مرا به باد کتک گرفت و سفره شام را به هم ریخت. آن روز چون می ترسیدم باز هم با من درگیر شود به خانه پسرم رفتم اما پس از سه روز وقتی می خواستم برگردم همسرم گفت مرا به خانه راه نمی دهد.

بچه هایمان سعی کردند اختلاف ما را حل کنند اما حجت که مرد لجبازی است تاکید کرد قصد دارد مرا طلاق بدهد. فکر می کردم او می خواهد با این حرف مرا بترساند اما او در تصمیمش جدی بود. در نهایت باهم توافق کردیم از هم جدا شویم. من هم حاضرم مهریه ام را ببخشم تا به 50 سال زندگی مشترک با شوهرم پایان دهم.

پس از حرف های این زن، همسرش هم گفته های او را تایید کرد و سپس پنج هزار تومان از جیبش بیرون آورد و به رعنا داد و گفت حاضر است نصف مهریه اش زنش را بپردازد. رئیس دادگاه نیز با توجه به اینکه این زوج هر دو اصرار داشتند هر چه زودتر از هم جدا شوند با صدور حکم طلاق به زندگی مشترک آنها پایان داد.
 
                                                                                                                                                         صالح خصال (به نقل از تابناک)

نوشته شده توسط : گروه نرگس

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اسکناس . . .
می طلبم . . .
تفاوت در عمل ، سازگاری در رفتار . . .
خدایا
مضرات بنزن
مدیریت بر قلبها
جشنواره گل در هلند (از آینده)
گرگهایی که قرار بود خرگوشها را بخورند (به نقل از تابناک)
زیباترین غارهای جهان
نازنین
دنیای شگفت انگیز زیر آب
لطفا جدی بگیرید
امید
برخواستن پیش از خلقت ( ازhttp://morovat85.blogfa.com/)
بلندترین مجسمههای دنیا (از آینده)
[همه عناوین(65)]